Flexibel marketen met digital signage

QYN is een expert op het gebied van digital signage. Veel grote bedrijven zijn je al voorgegaan en maken gebruik van de diensten van QYN. Digital signage is een veelomvattend begrip. Het heeft alles te maken met slim gebruik maken van displays. Je kunt deze gebruiken om reclame te maken, maar ook voorbijgangers te informeren. Grote winkelketens maken steeds meer gebruik van digital signage. De methode biedt veel meer flexibiliteit dan het gebruik van fysieke reclameborden. Gebruikers kunnen de inhoud van een display razendsnel aanpassen.

 

Sneller aanpassingen doen

Met digital signage heb je als onderneming veel meer mogelijkheden. Je kunt de content van een display snel en effectief aanpassen. Dat is bijvoorbeeld erg handig als je relevant nieuws wilt verspreiden. Ook is het natuurlijk handig op luchthavens en treinstations. Digital signage is modern, hip en zal in de toekomst alleen maar meer gebruikt worden.

 

Gerichte advertenties

Digital signage geeft adverteerders ontzettend veel nieuwe mogelijkheden. Oude advertentie posters blijven vaak maanden hangen. Als je ze wilt veranderen moet er iemand met een pot lijm en een stapel posters aan te pas komen. Met digitale schermen verander je de inhoud snel en vanuit je bureaustoel. Daarmee blijven advertenties accuraat. Een nieuw product voeg je snel toe aan jouw advertentie. Je kunt daarmee bijvoorbeeld gericht adverteren op de best verkopende producten van jouw winkel. Ook kun je het menu van je restaurant snel aanpassen. Het weergeven van het dagmenu doe je zonder enige moeite. Deze kan automatisch aangepast worden zonder dat je ook maar op een knop hoeft te drukken. Daarmee wordt je een hoop werk uit handen genomen. Bovendien zijn de advertenties altijd duidelijk en leesbaar. Ze zijn kleurrijk en kunnen worden voorzien van mooie foto’s en animaties. Dat is veel aansprekender dan een moeilijk leesbaar tekstje op een uithangbord.